Re: tpsa.. nowy efekt.. (a może radiomodem...)

Autor: Grzegorz GRYC (XgYgZ_at_robobat.com)
Data: Thu 23 Sep 1999 - 09:05:19 MET DST

Hej

Piotr Grzybowski wrote:

> otoz teraz dostaje nowe efekty, mianowicie:
> tepsa:
> "
> Prosze wpisac:
>
> Username:ppp Password:ppp
>
> Username:"
> ja: "ppp"
> tepsa:
> "
> Password:"
> ja na to "ppp"
> a tepsa, po oczywsicie kilkunastu sekundach (pewnie tak zeby bylo powyrzej 30 :>):
> "
> niepoprawne Username/Password ! sprobuj jeszcze raz
> [...]

Śliczne...
Ja wczoraj ze 40 impulsów straciłem, bo musiałem odebrać od partnerów i
odesłać klientowi superpilne tłumaczenie.
Myślałem, że mnie zatłucze...

Prosty rachunek ekonomiczny mówi, że w takiej sytuacji taniej kupić
stałe łącze...
Czego wszystkim życzę, ale za rozsądne pieniądze...

A propos, czy ktoś z Was przyglądał się z bliska ofercie łącza przez
radiomodem przez krakowskie KKI ?
Chodzi głównie o warunki techniczne...

Zdrówkot
GG