Re: To juz chyba koniec

Autor: Krzysztof Stańkowski (stankos_at_pik-net.pl)
Data: Tue 21 Sep 1999 - 23:58:01 MET DST

On Tue, 21 Sep 1999 22:38:21 +0200 (CEST), Przemyslaw Dobrowolski wrote:

>Zauważyliście, że tylko Stardock się w tej sprawie odzywa?
To rzeczywiście jest trochę dziwne.

>Może to rozgoryczenie, że IBM ma kogoś innego na ich miejsce, albo sami coś zrobią?
Raczej mogą kogoś mieć. Gdzieś obiło mi się o oczy hasło Serenity Systems i alternative Warp Serwer
version. No jesli by tak było to rzeczywiście nadal nici z klienta ale kto powiedział że ten serwer musiałby
kosztować 1,5 K$.

> Przecież jak bym olał sprawę to na pewno nie tworzyłbym do końca np. Netscape'a. Coś mi tu śmierdzi.
A tak wogóle to zastanawiam się czy teraz gazety komp. zaczną się rozpisywać o Warpie a dokładniej o
<głupota> jego śmierci </głupota>. Akcje mogą na krótko wzrosnąć. Zwykło się mówić dobrze o zmarłym.

Zdrówka
Krzysztof Stańkowski
stankos_at_pik-net.pl http://www.pik-net.pl/~stankos/
TeamOS/2 Polska http://www.teamos2.org.pl