Re: Sprzedam OS/2

Autor: Grzegorz Szyszlo (znik_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Tue 21 Sep 1999 - 10:22:51 MET DST

Marek Szyprowski wrote:

> Cześć,
>
> Mam do sprzedania oryginalny system OS/2 Warp. Jest to wersja 3
> (dyskietkowa) po angielsku. Jeżeli ktoś byłby chętny to proszę na priv.
> Cena do uzgodnienia.

ja nie potrzebuje bo mam. ale dodam, ze jesli ktos sie nie kwalifikuje
do taniego zakupu edukacyjnego, warto nabyc taka wersje. po co?
chocby po to by zrobic upgrade do nowszej wersji :)
zawsze to tansze niz kupowanie zupelnie nowego.

aha. jeszcze powiedz czy w pudelku sa niewypelnione karty rejestracyjne,
zeby ewentualny nabywca mogl pudelko zarejestrowac na siebie.