Problem z wydrukiem

Autor: Andrzej Pięta (ap_at_koszalin.tpnet.pl)
Data: Sun 19 Sep 1999 - 22:33:14 MET DST

Witam :-)
        Z tydzień temu rozjechały mi się dość poważnie dane na dysku - poprawiłem.
Od tego czasu wydruk idzie jak krew z nosa. Stronę A4 drukuje w ok. 70 min.
W configu zmieniłem z print01.sys /IRQ na bez /IRQ i oczywiście szybciej nie jest, ale
ustawiając spowrotem nadal nic się nie zyskuje.
Pytanie jest proste - Czy ktoś się z tym zetknął i ma jakiś rozsądny sposób na
rozwiązanie tego niebywale waszkiego problemu?
                        Pozdrawiam

OS / 2 > Win ^ 98
Andrzej Pięta (w domku) mailto:ap_at_koszalin.tpnet.pl
--- wzeszło słoneczko nad naszą wioseczką ---