Re: StarOffica

Autor: Przemyslaw Dobrowolski (dobrawka_at_asua.org.pl)
Data: Tue 07 Sep 1999 - 20:05:29 MET DST

On Tue, 7 Sep 1999 17:27:46 +0200 (CEST), rafii wrote:

>Jeszcze male pytanie do kolegow administratorow, wlascicieli serwerow
>ftp i innych wladnych-zainteresowanych. Czy nie dalo by sie podzielic
>OSowego StarrOffice'a na kilka kawalkow? Sciaganie modemem 33.6 jednego
>70-megabajtowego pliku jest raczej nierealna sprawa (przynajmniej dla
>mnie, chodz nie sadze ze tylko)... =

Przyznam szczerze - Ściągałem pełną pakę (wersje 5.0 i 5.1), lecz oczywiście nie
netscapem (jakby się zerwało połączenie to bym ściągał jeszcze raz). Moj sposob byl
prosty. Kiedy szedlem spac, laczylem sie NcFtp i rano jak sie obudzilem mialem juz
prawie sciagniete. Oczywiscie w Injoyu ustawilem wiekszy timer polaczenia, lecz duzo
mniejszy idle-timeout.

---
*Przemek/2* - dobrawka_at_asua.org.pl
Asua OS/2 Programmers http://www.asua.org.pl
This OS/2 system uptime is 0d 0h 10m 00s 148ms (en).