Re: StarOffica

Autor: rafii (rafalz_at_box43.gnet.pl)
Data: Tue 07 Sep 1999 - 17:15:55 MET DST

XMa wrote:
> =

> A jakiej wersji u=BFywasz? 5.0 napewno nie jest ca=B3kiem kompatybilna.=
 Podobno 5.1 ju=BF
> nie ma ju=BF tych b=B3=EAd=F3w z otwieraniem. Oby...

Uzywalem (a raczej probowalem) 5.0 na razie w windach nie zamierzam go
ponownie instalowac (Lotus Smartsuite jest lepszy i w pelni zgodny z
"warpowym")... =

> =

> Wszystko jest kwesti=B1 ustawie=F1.
> Na 96MB ju=BF dzia=B3a p=B3ynnie....

Niestety mam plyte TX-owa i wiecej niz 64 Mgb nie wchodzi w rachube :((( =

Jeszcze male pytanie do kolegow administratorow, wlascicieli serwerow
ftp i innych wladnych-zainteresowanych. Czy nie dalo by sie podzielic
OSowego StarrOffice'a na kilka kawalkow? Sciaganie modemem 33.6 jednego
70-megabajtowego pliku jest raczej nierealna sprawa (przynajmniej dla
mnie, chodz nie sadze ze tylko)... =

-- =

zdrowko
rafii =