Odp: Odp: Odp: OS2 i Microsoft Network

Autor: lk (leszcz_at_rocketmail.com)
Data: Tue 07 Sep 1999 - 10:21:08 MET DST

Użytkownik Marcin P. Ciaszczyk <ciaszcz_at_nowhere.com.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych
napisał:iSvw45EGznxw-pn2-dgdOcbWGyQdd_at_ciaszczm.chzgoda.com.pl...
On Thu, 2 Sep 1999 06:13:05, "lk" <leszcz_at_rocketmail.com> wrote:

> No tak, dziekli
> ale wtedy nie bedzie polaczenia z serwerem Novella
> Musze miec rowniez IPX. Moze byc ? A poza tym na wszystkich kompach musza
> byc identyczne protokoly czy tylko na tych z ktorych chce cos widziec ?

Z tego, co pamietam - udalo mi sie to zrobic poprzez IPX/SPX na widzie
- jest taki protokół - i ruszyło: sytuacja wyglądała tak:
 - z windy widzialem grupy z OS/2
- z os/2 widziałem tylko zdefiniowaną grupę. (niekoniecznie przez net
use - w warp 4 : Połączenia/Sieć/Klient plików i drukarek

A gdzie w windzie moge znalezc protokol netbios over TCP ?
dzieki za odpowiedzi