Re: TNT2 a OS2

Autor: Marek Łukawski (Marek.Lukawski_at_gdansk.sprint.pl)
Data: Tue 31 Aug 1999 - 11:48:26 MET DST

"Przemysław Dobrowolski" wrote:

[ciach]

> Zapomnij. Na comp.os.os2.setup.video wielu się męczyło z problemem.
> Najgorsze jest to, że Scitech Display Doctor nie obsługuje Rivy...
Taaa i jeszcze jest obraniczony do 30 dni - patrz brak kasy :(
Na zagraniczne grupy nie zagladalem od kwietnia - :( brak czasu, a
pl.comp.os.os2 przegladam ostatnio tez niezbyt regularnie :( patrz brak
czasu.

> Może lepiej było pomy leć o Matroxie G400, lub chociaż spytać na
> grupie o sterowniki do Rivy...
O wystapieniu "pewnych" problemów wiedzialem, ale darowanemu koniowi

> Reasumując: Gdzie  czytałem że ma wyj ć nowa wersja sterowników...
A czy jest mozliwe bys sobie przypomnial?

pOSdrowienia
MArek