Locked files i ma³y problem

Autor: Artur Alinowski (alinowski_at_mail.polpager.com)
Data: Tue 31 Aug 1999 - 10:41:01 MET DST

Witam
Mam spory problem z moim systemem. Od jakiego¶ czasu je¶li instalujê
jakie¶ co¶ co wymaga podmiany plików zablokowanych przez system, po
reboocie wyskakuje mi komunikat ¿e system managing locked files czyli
jest dobrze, ale po chwili mówi ¿e nie ma miejsca na dysku ¿eby
przetworzyæ te zbiory i koniec. Pliki nie s± podmieniane. Komunikat jest
ca³kiem bez sensu bo wolnego miejsca jest na dyskach od grzyba. Ostatnio
takie co¶ wyskoczy³o mi przy instalacji nowego netscape i teraz mam w
tymczasowym katalogu trzy dlle inetco¶tam które teoretycznie powinny siê
znale¿æ w katalogu z multimediami. Z poziomu WPSa nie da siê ich tam
przegraæ bo oczywi¶cie 'sharing violation'.
I pytanie: czy kto¶ wie jak to zwalczyæ tzn. jak spowodowaæ ¿eby driver
od locked filesów ujrza³ w koñcu te 800 MB wolnego dysku? Co¶ mi sie
kojarzy ¿e mo¿e gdzie¶ jest jaki¶ ¶mieciowy plik który nale¿y skasowaæ,
ale nie wiem jaki i czy wogóle to o to chodzi.
Acha, Warp 4 + FP9 oba UK. Dodatkowo HPFS386, driver do dysków danis506.

Artur

--

FROM: Artur Alinowski
HOME: artali_at_free.polbox.pl