Re: FDISK

Autor: Adam Mirowski (mir_at_chorus.chorus.fr)
Data: Tue 31 Aug 1999 - 01:35:40 MET DST

Marek Wojciechowski (mw_at_sunrise.pg.gda.pl) wrote:
: > To chyba zart. fat32 wyklucza extended attributes.
: No nie zupełnie. Oczywiście nie będą to EA zintegrowane
: z systemem plików tak jak w HPFS,

Dla mnie nawet na fat16 EA byly w miare "zintegrowane" :)

: ale fat32ifs radzi sobie z
: EA w ten sposób, że zapisuje je, o ile pamiętam, na
: partycji fat32 jako osobne pliki o nazwach analogicznych do
: macieżystego pliku.

Informatyk zawsze sobie poradzi... To rozwiazanie, opisane
bardziej szczegolowo przez kogos innego, jest nawet zupelnie
eleganckie. Pozwala zapewne m.in. na pelny backup plikow z
dowolnego windowsa.

Skadinad, jestem ciekam, a nie moge sam sprawdzic, co sie stanie
jesli bedac pod Windows ktos wymaze wszystkie normalne pliki z
danego katalogu, a zostawi owe EA.SF. Czy fat32ifs pozwoli
pozniej na zniszczenie katalogu, czy tez bedzie sie opieral
az to jakiegos "checkdisku"?