Re: Przyziemny problem

Autor: Matlib (matlib_at_kmitc07.au.poznan.pl)
Data: Mon 30 Aug 1999 - 12:00:18 MET DST

Jesli chodzi o read() to otzymany integer mozna spokojnie zamienic na
char, bo ta metoda zwraca tylko -1 gdy urzadzenie wejsciowe sie
zamknelo, albo 8-bitowa dana. Mimo wszystko latwiej jest do otczytywania
znakow z klawiszy uzyc AWT, ktory zawiera o wiele bardziej eleganckie
rozwiazania tego problemu -- od odczytywania bezposrednio z klawiatury +
zamiana na String np. 'Shift+P' po gotowe TextField.

Unicode natomiast jest kompatybilne ze zwyklymi tekstowymi (przynajmniej
na poziomie javay!). Bez obaw mozna czytac oba rodzaje plikow.

Matlib, WTA