os2krnl

Autor: Piotr Pys (ptysp_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 29 Aug 1999 - 20:58:04 MET DST

Przesiadłem się z komputerka z prcesorem K6 300 na starą elegancką
maszynkę typu 486 z proc. 100 został mi przy tym stary dysk. OS/2 także
działał jak burza. Niestety przez głupotę i przypadek wyciachałem kilka
katalogów głównych i niestety muszę przeinstalować system. Zrobiłem więc
jak należy trzy dyskietki i po zrestartowaniu komputerka pojawia mi się
piękny napis: os2krnl is not acceptable please insert system
disc.............i cos tam jeszcze I tu poczulem się delikatnie
zaskoczony. Robilem probę kilka razy i parę razy nagrywałem różne
dyskietki.
Czy ktoś się kiedykolwiek z czymś takim spotkał??
I co tu robić?
intel 486 proc 100 S3, 4,3 IBM, OS/2 4 UK.