Re: FDISK

Autor: KYNA (kyna_at_polbox.com)
Data: Wed 25 Aug 1999 - 22:14:07 MET DST

Jarek Bujok wrote:

> Witam
> Czy istnieje Fdisk dla Warpa ktory widzi FAT32 ?
> Przeszukuje siec, ale nie moge nic takiego znalezc.
> Czy moze ktos mi pomoc ?

w sumie tak, ja z powodzeniem zrobilem hpfs-a i jakiegos vfata dla dos7
fdiskiem dla BeOS-a (i nawet sie zainicjalizowala i bootojace dyskietki
os2 widzialy ta partycje :)))...ale jakby co to przeciez mozesz jakas
dyskretke z win95/98_dosem i fdiskiem i posilkowac sie dwoma
programami...ja tak pozenilem trzy partycje - hpfs ntfs i fat32...zaden
system sie nie widzi z drugim i nie jest w stanie nabruzdzic
innemu..oczywiscie partycja boota jest fat16...jednakowoz mozesz
sprawdzic czy linux nie ma takich narzedzi..

oosciski KYNA...