Re: OS/2 - Gdzie to kupić?

Autor: Piotr Gaede (pigwa_at_infocentrum.com)
Data: Mon 23 Aug 1999 - 10:10:31 MET DST

Lech Wiktor Piotrowski wrote:

> Najwiecej mozliwosci ma Gimp pod Xfree (taka nakladka na OeSa), ale ja uzywam
> glownie Embellish, natomiast wiele osob lubie TrueSpectra PhotoGraphics

Wlasnie: skad wziac TrueSpectra PhotoGraphics?
mam wersje testowa, bez zapisywania i drukowania, te ktora jest na
"Application sample" (czy jak to sie tam nazywa) dawana z OS/2 w
komplecie.
chcialem sobie toto kupic bo niedrogie, ale firma TrueSpectra wycofala
sie z wersji pod OS/2.
chce sie "wyprowadzic" calkowicie z Windy, ale brakuje mi jeszcze
programu graficznego ;-D

Jesli ktokolwiek widzial, ktokolwiek wie
i sie podzieli informacja to bede wdzieczny

Piotr Gaede
pigwa_at_infocentrum.com
www.infocentrum.com/~pigwa/
www.survival.infocentrum.com