Re: ISDN po raz wtory

Autor: Leszek Kubrak (infokub_at_nw.pp.com.pl)
Data: Thu 19 Aug 1999 - 18:22:12 MET DST

On Thu, 19 Aug 1999 17:45:32 +0200 (CEST), Lech Wiktor Piotrowski wrote:

>Zaczalem sie rozgladac za roznymi modemami ISDN i mam teraz pytanie: czy
>wszystkie z nich dzialaja pod OS/2, czy tylko niektore? Tzn. czy jest to analogicznie do
>normalnych modemow?

Ja miałem w ręku ASMAXA i US Roboticsa (tego używam na codzień).
Obydwa używają komend AT, aczkolwiek w przypadku rozkazów ISDN-owych
nie ma już między nimi zgodności (czyli ten sam efekt uzyskuje się różnymi
rozkazami). Z opisów ZYXELi wynika, że również komunikacja z nimi wykorzystuje
rozkazy w formacie AT-Hayes. Tak więc modemy te są całkowicie niezależne od
systemu operacyjnego.

Skonfigurowanie Injoya do modemu ASMAX zajęło mi 15 sekund.

Leszek KUBRAK <infokub_at_pp.com.pl>

P.U.I. "InfoKub" tel.0-602-673124
os.Kolorowe 25/5 tel.(0-12)425-04-40
31-941 KRAKÓW fax.(0-12)425-04-41