Re: Changi news server

Autor: Grzegorz Szyszlo (znik_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Fri 13 Aug 1999 - 21:15:46 MET DST

Adam Płaszczyca wrote:

> Hej!
>
> Włąśnie ćwiczę go i mam zagwozdkę. Jak to bydlę zmusić do odświeżania
> plików .overview na bieżąco?

on je sam odswieza jak odczytujesz grupe. problem lezy w czym innym.
otoz changi nie robu "flush" licznikow postow. robi "flush" dopiero
jakies 5minut po odlaczeniu sie ostatniego klienta, robi to oczywiscie
automatycznie. a na teraz to pozostaje ci zrobic skrypta ktory bedzie
chodzil w kolko co 3 minuty (czyli w crona nie warto sie bawic)
i wydawal polecenie flusch. zapomnialem jak to sie robi, jest w helpach
(pliki HTML). napialem sobie kiedys skrypta i po prostu dziala :)

btw. swego czasu obiecalem artykul jak wykorzystac changi do czytania
i pisania newsow off-line, i jakos zebrac sie nie moge.