Re: FP11 PL

Autor: Adam Płaszczyca (trzypion_at_waw.pdi.net)
Data: Wed 11 Aug 1999 - 23:57:36 MET DST

Wojciech Gazda wrote:

> Do tego jest potrzebny FP5 "Special Edition" wyposażony w plik
> pmwinx.dll, którego w zwykłym FP5 nie ma. Po dodaniu tego do \os2\dll da
> sie Lotusa zainstalować :-((.

Hm.. A mi się udało.. czary jakieś... Albo inna wersja SS97.

> Co do Netscape 4.61 - nie wiem, nie sprawdzałem, ale być może jest tak
> samo.
Jest w readme opisane jak się pozbyć wywalania się na braku fixpaka.

Ale, jak napisałem - FP11 PL ruszył. Pod koniec tygodnia powinien już
być gotowy, potem zacznął się testy.
Przy okazji jedna uwaga. FP 11 może spowodować wykładanie się niektórych
programów, które opierają się na dacie ostatniego dostępu lub ostatniej
modyfikacji pliku. Otóż HPFS do tej pory nie uaktualniał tych danych
kiedy się grzebało w EA danego pliku. ten z FP11 będzie to robił (no
chyba, że zrobią specjalną wersję, ale na to już bym nie liczył).
Dlatego przed założeniem fixpaka skopiować sobie HPFS.IFS i w razie
kłopotów podmienić na poprzedni.

A, zapomniałbym - będzie specjalna edycja fixpaka driverowego,
niezależnego od platformy językowej poprawiająca drivery wszelkiej
maści. A w przyszłorocznych planach jest wypuszczenie FP 13 (pod koniec
1 kwartału).

Ufff...
To tyle przecieków.

--