Re: Warp 4 i Civilisation

Autor: Matlib (matlib_at_kmitc07.au.poznan.pl)
Data: Mon 09 Aug 1999 - 08:18:16 MET DST

Wow, oryginalna winda 3.1 dzialac pod OS/2 nie bedzie, jezeli o to ci
chodzilo. A czy moj sposob z klawiatura dziala? Nie jestem pewien czy to
jest to, bo dawno nie gralem, ale jakos w tych okolicach trzeba szukac.
:)

Skoro chodzilo poprzednio to moze lwp ma racje zeby szukac w settings...

Matlib, matlib_at_kmitc07.au.poznan.pl