Re: REXX i nazwa pliku

Autor: Andrzej Pięta (ap_at_koszalin.tpnet.pl)
Data: Fri 30 Jul 1999 - 12:46:00 MET DST

On Fri, 30 Jul 1999, Grzegorz Szyszlo wrote:

> /* to taki przyklad */
>
> NazwaPelna='D:\trututu\innykat\plik.ciekawe.brum'
>
> Plik=FILESPEC('name',NazwaPelna)
> Pozycja=LASTPOS('.',Plik)
> IF Pozycja=0 THEN Pozycja=LENGTH(Plik) /* nie ma rozszerzenia */
> SamaNazwa=SUBSTR(Plik,1,Pozycja-1)
> Rozszerzenie=SUBSTR(Plik,Pozycja+1)
>
> /* to wszystko */
>
> /* skladanie nazwy spowrotem */
>
> ZnowuPelnaNazwa=SamaNazwa'.'Rozszerzenie
>

> /* ten skrypt ma taka zalete ze odcina ostatnia kropke w nazwie
> a nie pierwsza napotkana, jak to ma w zwyczaju sam os/2 niestety */
Wielkie dzięki!!! Właśnie o coś takiego mi chodziło.
Przy okazji mam takie pytanie do znawców praw autorskim, a szczgólnie
pracowników IBM'a.
Jakiś czas temu otrzymałem od jednego z kolegów (niestety nie pamiętam
nazwiska) VAC++ v.3, która to była swego czasu udestąpniona za darmo
przez IBM. Czy mogę tą wersję wystawić na ftp'a? Czy może będzie
to nielegalne?
                        Pozdrowienia
                                Andrzej
OS / 2 > Win ^ 95