Re: Drukarka i dzwiek

Autor: Jacek Poszytek (szytek_at_hermes.umcs.lublin.pl)
Data: Wed 28 Jul 1999 - 19:55:00 MET DST

Dzieki za odpowiedzi.

Leszek Kubrak wrote:
> W ten sposób to tylko człowiekowi w głowie namącisz i nic więcej.
> A poprawne działanie ma być takie :
> 1. PRINTMONBUFSIZE=2048,134,134
> 2. BASEDEV=PRINT01.SYS /IRQ
Az tak latwo to nie dalem sobie namieszac, sprawdzilem w archiwum jakie
byly posty z tym "/IRQ" i znalazlem gdzie to nalezalo dopisac. Wczesniej
nie pamietalem i szukalem tylko "/Q". Wielkosc bufora mialem juz
wczesniej ustawiony na wiekszy niz domyslny.

> Powinno pomóc w temacie drukowania.
I pomoglo.

> Na temat dźwięków podaj szczegóły dotyczące karty muzycznej.
Vibra 16C, a dokladnie karta firmowana przez ASUS-a kupiona razem z
plyta glowna. System Warp Connect z WinOS. Prawde mowiac to ze nie
dziala to przyszcz za niedlugi czas ide na urlop a pozniej i tak
przeinstaluje system. Wazniejsze dla mnie jest to dlaczego przestalo
dzialac tak jak powinno. Moze trzeba poczekac, az sie kompurerkowi w
glowce pouklada (kiedys tez mialem jakis glupi problem i jak go
zostawilem wlaczonego przez weekend i nikt mu nie przeszkadzal to sie
naprawil).

pOSdrawiam
        Jacek