Re: Matrox G200

Autor: Lech Wiktor Piotrowski (lewhoo_at_teamos2.org.pl)
Data: Wed 28 Jul 1999 - 18:36:26 MET DST

On Wed, 28 Jul 1999 15:17:00 +0200 (CEST), Artur Alinowski wrote:

>[...]
>
>Ehem, jakby tu powiedzeŠ. G200 to jest oznaczenie uk adu graficznego na
>karcie. A Millenium to nazwa karty, tak wiŕc istniej nastŕpuj ce typy:
>Matrox Millenium G200
> Mystique G200
> Marvel G200 (TV)

Taaa, pomylilo mi sie., Wydawalo mi sie, ze jest tam napisane Millenium II czy cos
takiego, a to juz nie g200

>Oraz ostatnia ca kiem Âwie utka Millenium G400 z tym e k...wsko droga.
>W opisach do GRADDA napisano "* Matrox Millenium/Mystique GRADD
>(MGAGRADD)"
>Wiŕc o ile tylko sam GRADD nie jest spierniczony to powinien obs u yŠ i
>Millenium i G200 tym bardziej e jest to w wiŕkszoÂci przypadkˇw to samo
>;-)))

U mnie nie zadzialalo... Obawiam sie, ze gradd moze byc do starszych matroxow...
(badz co badz zreguly jest napisane Millenium G200 (albo tylko G200), a jak sie dotad
spotkalem, Millenium (bez g200) oznaczaloo statre millenium, :)

Lech Wiktor Piotrowski
TeamOS/2 Poland Webmaster
http://www.teamos2.org.pl
OS / 2 = Win ^ 98 <=> Win > 1