Re: help:netscape+java

Autor: Wojciech Gazda (gazda_at_fema.krakow.pl)
Data: Tue 27 Jul 1999 - 14:31:10 MET DST

Marcin Krzywdziński wrote:

> to moze jeszcze naiwne pytanie jak zainstalowac jave v1.1.7??
> bo np. po rozpakowaniu pliku javainrt.exe i uruchomieniu install.exe
> pyta sie o podanie sciezki do fisetup.exe, ja mu podaje (jest w tym
> samym podkatalogu), ale i tak nic z tego :(

        Aby to zainstalować musisz wcześniej mieć zainstalowany Feature Install
(och kłania się lektura readme...). Jest do ściągnięcia z tego samego
miejsca co Java Runtime.
        Tu uwaga, czasami zdarza się, że Feature Install coś chrzani z
powiązaniami obiektów. Jeszcze w Warpie 3 zdarzało mi się, że po
zainstalowaniu Feature wszystkie pliki nieznanego typu zamiast z e.exe
chciały się uruchamiać z jakiegoś g...
        Dlatego przed instalacją Feature Installa zarchiwizuj sobie desktop,
tak na wszelki wypadek.

--
Wojciech Gazda
/* Asua programmers - http://www.asua.org.pl           */