Re: Ciekawa reklama

Autor: KYNA (kyna_at_polbox.com)
Data: Sat 24 Jul 1999 - 23:41:07 MET DST

> Nie mam pojecia o tabletach - a maila tak ot, jako ciekawostke poslalem. A pozatym
> prosze nie per "Pan" :)

> Lech Wiktor Piotrowski

oki...Lechu? chyba sie widzielismy raz czy dwa (u Tomka?) ale nie
rozmawialismy ze soba..moze sie pomylilem? newermind... 8-)))))

pracuje jako grafik i jak pisalem siedzialem juz przy kilku(nastu?)
tabletach - wireless sa najlepsze i najwygodniejsze ponaddto wacom
stworzyl niejako standard-nurt bezkablowych *ejkomów i na ile sie
orientuje w srodowisku grafikow i grafikow projektantow uchodza za jedne
z najlepszych...

pozdrawiam serdecznie KYNA...

as40000---3---4---9---1