Re: Netscape :(

Autor: Grzegorz Szyszlo (znik_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Sat 24 Jul 1999 - 13:45:50 MET DST

Lech Wiktor Piotrowski wrote:

> Zaraz, ale wydawalo mi sie, ze tak jest ustawione standardowo - a ja nic w tym
> aspekcie nie zmienialem....

masz racje. jest ustawione standardowo ponoc w ...... warp serwerze ;)
w normalnym warpie priorytety masz statyczne, i tak:

1.critical - tak chodza z reguly drivery urzadzen
2.foreground - ten priorytet ma proces ktorego okno jest aktywne
3.background - wiekszosc procesow tak ma, np. okna pasywne i procesy
               niewidoczne odpalane przez DETACH
4.idle - niektore procesy. ja tak odpalam wszelkie rzeczy ktore cos
         dlugo licza :) zeby mi nie przeszkadzaly.
         wtedy mimo 100% obciazenia procesora system chodzi plynnie
         jakby nic sie nie dzialo.

btw. znalazlem jak to sie ustawia. wystarczy w linii komend
napisac: help priority :) przynajmniej u mnie na warp4 .

btw. szkape juz sciagnalem. chyba zaraz zainstaluje.