Re: 0s/2

Autor: Grzegorz Szyszlo (znik_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Sat 24 Jul 1999 - 10:33:05 MET DST

Pawel Swirek wrote:

> Mnie się udało uruchomić OS/2 WARP 3.0 na 386SX z 4 MB RAMu.
> Działa, ale strasznie mieli dyskiem.

ja postawilem OS/2 Warp 3.0 na 486SX66MHz z 8MB RAM'u,
lecz to byl OS/2 + TCP/IP + NetWare Client.
po wyjeciu polowy ramu, tzn. zostawalo 4MB po wlaczeniu albo
ciagle mielil dyskiem ......... tak w nieskonczonosc, albo w pewnym
momencie przestawal mielic i .......... tak w nieskonczonosc.
na 8MB dzialal, ale proba odpalenia czegos wiekszego konczy sie
mieleniem dysku i sie czeka, na szczescie nie w nieskonczonosc.
btw. teraz dodatkowe 4mb ramu to jakies grosze :)

ale goly OS/2 Warp 3.0 bez protokolow obslugi sieci jako tako
sie wyrabia na 4MB ramu. przy tak malej ilosci ramu odradzam
instalacji OS/2 na HPFS. proponuje pozostac przy FAT.