Re: Dwie karty sieciowe, protokoły, Novell (dalej

Autor: Grzegorz GRYC (XgYgZ_at_robobat.com)
Data: Thu 22 Jul 1999 - 13:35:47 MET DST

Hej

Adam Płaszczyca wrote:

> No właśnie to mnie martwi, bo o ile pamiętam, to Travan potrzebuje
> czegoś z serii AHA29xx..
Niekoniecznie.
Chodził też bezproblemowo na Tekramie DC-390U (kość NCR) i na Adapteku
1542B.
Oczywiście na OS/2 nie sprawdzałem...
Tylko takie i owakie Win...
Wydaje mi się, że typ kontrolera _w_zasadzie_ nie powinien mieć
znaczenia, bo to cały czas ten sam protokół SCSI.
Oczywiście jakieś wyjątki zawsze się zdarzają, a widziałem ich jednak
dość sporo...

Zdrówkot
GG

--