Re: Dwie karty sieciowe, protoko³y, Novell (i off

Autor: Grzegorz GRYC (XgYgZ_at_robobat.com)
Data: Thu 22 Jul 1999 - 13:17:31 MET DST

Hej

Adam P³aszczyca wrote:

> Nie mam pojêcia. Ja bym siê tym Novellem nie bawi³ tylko od razu dawa³
> Warp Servera ;)))
Jak mówi³em, czasami potrzebujê Novella do szperania...
Na legalnego Warp Servera mnie nie staæ, a im starszy jestem, tym mniej
mam ochotê na warezy.
Ogl±dn±æ - zgoda.
Ale u¿ywaæ non-stop, a zw³aszcza w celach w gruncie rzeczy zarobkowych
to jednak nie ta sama historia...
Propagandy chwatit, tiepier' dawaj harmoszku ;)

-=[Ciach opowie¶ci o kompatybilno¶ci inaczej Travanów]=-

> No to nie wiem, czy bêdzie uw¿e Travan z tym sterownikiem dobrze
> hula³...
> Mog± byæ jaja, ale b±¥ dobrej my¶li.
Mam na tej maszynie baaaaardzo typowy kontroler (Adaptec AHA-1542CF),
wiêc ufam, ¿e ...

A propos polskich literek, chyba co¶ siê dziwnie wysy³a i mam wra¿enie,
¿e to Twoja sprawka...
Jak nas widzicie ?

Zdrówkot
GG