Re: Dwie karty sieciowe, protokoły, Novell (streamer)

Autor: Grzegorz GRYC (XgYgZ_at_robobat.com)
Data: Thu 22 Jul 1999 - 11:01:05 MET DST

Hej

Adam Płaszczyca wrote:

> BackAgain Pro/2 - polecam
Dzięki.

Z innej beczki, czy Novell pod OS/2 będzie go widział przez sbackup ?

> To uważaj na sterownik do adaptera SCSI - musi być dobrany taki, jak
> naprawdę karta sterownika, bo Tarvany są wredne.
Ano, zauważyłem :(
Pod NT nie chciał w żaden sposób rozsądnie współpracować z moim
BusLogikiem FlashPoint tzn. wywalał timeout przy katalogowaniu taśmy
niezależnie od wersji drajwera.
Poza tym kompresja tylko software'owa :(
Ale darowanemu koniowi w zęby się nie zagląda... :))
Dałem za tego Connera, taśmę i prosty kontroler (Adaptec AVA-1502) mniej
niż bańkę, do tego mnie dwa złote klej kosztował, żeby uzdatnić zębatkę
:)))

Zdrówkot
GG

--