Re: Dwie karty sieciowe, protoko³y, Novell (streamer)

Autor: Grzegorz GRYC (XgYgZ_at_robobat.com)
Data: Wed 21 Jul 1999 - 15:31:00 MET DST

Hej

Leszek Kubrak wrote:

> Generalnie dowcip polega³ na tym, ¿e komputer musia³ pracowaæ pod OS/2,
> a potrzeba by³o pod³±czyæ do niego jeszcze trzy syanowiska DOS-owe.
> ¯eby nie stawiaæ dodatkowej maszyny pe³ni±cej rolê serwera wymy¶lili¶my
> w³a¶nie uk³ad Netware pod OS/2. Niestety przy próbach pracy na tym komputerze
> zdarza³y mu siê zwisy.
Czêsto ?
OS/2 by³ intensywnie wykorzystywny jako workstation ?
U mnie wiêcej czasu bêdzie raczej sta³ od³ogiem.

I jeszcze jedno pytanko (no, w³asciwie dwa):
Nie wiesz jak wygl±da obs³uga streamera z takiego NetWare for OS/2 ?
Ewentualnie jaki¶ soft do streamera pod OS/2 ?
Mam Connera SCSI na kasetki Travan T-4.

Zdrówkot
GG

--