Re: Dwie karty sieciowe, protokoły, a

Autor: Grzegorz GRYC (XgYgZ_at_robobat.com)
Data: Wed 21 Jul 1999 - 12:36:22 MET DST

Hej

"Adam Płaszczyca" wrote:

> Hm... czyżby jednak była potrzebna pomoc 'on site'?
Zobaczymy.
Najwyżej za parę dni z dna rozpaczy zaproszę kogoś z krakowskich
Listowiczów na żarcie i picie ;)
Osobiście nie znam teraz nikogo, kto używa OS/2... :(

> Da się załatwić 60 dniowego triala.
I tak bym musiał wygospodarować pod niego jakąś maszynę...
Novell i tak mi bywa potrzebny, więc...

> :(
A propos, wiesz ile kosztuje ?

> nie szkodzi - proste jak drut
Mhm (?)
Co widać na załączonym obrazku ;)))

> Jest na płycie.
Czy ktoś ewentualnie miałby taką płytkę w Krakowie ?

-=[Ciach]=-

> Miło :-)
Ogólnie jestem zachwycony prędkością.
Po raz pierwszy mam komputer, na którym OS/2 rozwija skrzydła (P166MMX z
odzysku i 96 MB RAM), parę lat temu miałem Warpa na 8MB i było je
czuć... :(
No i ten obrzydliwy brak czasu...

Zdrówkot
GG