os/2 instalka

Autor: Radek Kosciuk (rkosciuk_at_webmedia.pl)
Data: Tue 20 Jul 1999 - 13:25:48 MET DST

Witajcie

Wlasnie dostalem paczuszke z OS/2 v.4 i mam problem z zainstalowaniem
tego... chcodzi o to ze dostalem to od kolegi ktory juz tego nie potrzebuje
a ja sam chcialem najpoerw wyprobowac system zanim go zakupie. Cena jest
nieco duza(1300 PLN)

Tak wiec po wsadzeniu CD do napedu i dopaleniu programu mkdsks (cus takiego)
bo instalowac sie to moze z dyskietek dostalem komunikat iz ten program
(mkdskdsk) musi byc uruchomiony z CD romu. Jaki grzyb przeciez nie
uruchomilem go z powietrza!!!!! no i nie wiem... nie mam zadnej dyskietki
instalacyjnej i nie wiem od czego zaczac.... moze mi ktos pomoc???bardzo Was
prosze ;))))

Moze moze mi ktos podeslac taki dysk instalacyjny??? albo chociaz jakas
porada???????????

pozdrawiam

Radek Kosciuk
rkosciuk_at_webmedia.pl