Re: Dwie karty sieciowe, protoko³y, a

Autor: Grzegorz GRYC (XgYgZ_at_robobat.com)
Data: Tue 20 Jul 1999 - 10:45:28 MET DST

Hej

"Adam P³aszczyca" wrote:

> Grzegorz GRYC napisa³(a):

-=[Ciach]=-

Na przyk³ad jak usuwam NetBIOS, to siê drze o wrksta.200 czy co¶ w tym
stylu :(

> Nie wiem. A o co konkretnie chodzi?
Te wszystkie protocol.ini itp., co gdzie trzeba wpisaæ _rêcznie_, ¿eby
chodzi³o...
Dok³adny opis parametrów protoko³ów z okienek MPTS...

> Zaraz, co to znaczy 'instalacja klienta novella bez samego novella'???
Tak to jest "mniej wiêcej" opisane w dokumentacji NetWare 4.11.
Je¶li chcesz zainstalowaæ NetWare i OS/2 na _tym_samym_ komputerze i
mieæ serwera i workstation dzia³aj±ce jednocze¶nie, to _najpierw_ trzeba
zainstalowaæ klienta, odpowiednio go skonfigurowaæ (w moim przypadku z
tym odpowiednio bêdzie pewnie k³opot...), zrestartowaæ i zacz±æ
instalacjê serwera.

Wiem, ¿e kombinujê jak koñ pod górkê ... :)

Aha, czy jest jaki¶ klajent Novella pod OS/2, który by pyta³
nadzieñdobry o preferred server, preferred tree i context tak, jak to
robi klient dla NT ?
Gdzie s± te wpisy normalnie w OS/2 ?

> Mniej wiêcej - to protokól komunikacyjny. Co innego requester
Aha
Czyli wnioskujê, ¿e powinienem w takim razie zainstalowaæ IBM IEEE 802.2
i requester ?
To czemu OS/2 tego nie robi domy¶lnie ?

Pytania mam g³upie, ale z sieci± na OS/2 kontakt mia³em bardzo dawno i
ma³y, przede wszystkim na NetBIOS, który jest ³opatologiczny...

Dziêki za informacje.

Zdrówkot
GG

--