Re: Czasopisma (i pytanie o ftp ze studenta...)

Autor: Grzegorz GRYC (XgYgZ_at_robobat.com)
Data: Tue 20 Jul 1999 - 10:17:54 MET DST

Hej

Lech Wiktor Piotrowski wrote:

> Ktore z obecnych czasopism, oprocz Entera i Publish&Macworld daja na CD cos dla
> OeSa? I czy moze ktos je kupuje?
Oglądam Chipa i PC World Komputer.
Ten ostatni daje kupę świetnych darmowych programów (w ciągu ostatniego
roku np. pełny Lotus SmartSuite 97 pod Win, Netware 5.0 dla 3 juzerów
itp.).
Wydaje mi się, że nie zauważyłem niczego.
Zwłaszcza w Chipie.
Ponieważ ostatnio mam _baaardzo_ mało czasu, coś mi się mogło omsknąć...
No i OeSem ostatnio się nie zajmowałem, pracuję jako windziarz ;)
Mógłbym rzucić okiem na parę ostatnich numerów, ale dopiero jutro lub
pojutrze...

A tak offtopic, czy ktoś wie, kiedy ftp://student.mech.pk.edu.pl wstanie
i dlaczego nie odpowiada ?

Zdrówkot
GG

--