Re: pckurier: linux, windows, beos. i nic wiecej?

Autor: Lech Wiktor Piotrowski (lewhoo_at_teamos2.org.pl)
Data: Mon 19 Jul 1999 - 12:04:53 MET DST

On Wed, 7 Jul 1999 14:03:43 +0200 (CEST), Piotr Grzybowski wrote:

>zbierz sie zbierz:))
>jak by tak policzyc (zdaje mi sie), to nieskonczenie razy wiecej bylo
>takich samych o winsyfie.. i jakos zdaje sie puscili...

Opisy Winsyfu zawsze chyba byly w "jakas strone" - tzn. dotyczyly teoretycznie tylko
jakiegos szczegolnego zagadnienia.... W sumie z OeSem moznaby to samo zrobic -
np. obiektowosc w Warpie ( (c) Przemek Pawelczyk :) ) i moze by puscili.... Jednak nie
nalezy liczyc na takie wsparcie jak dla windy....

Lech Wiktor Piotrowski
TeamOS/2 Poland Webmaster
http://www.teamos2.org.pl
OS / 2 = Win ^ 98 <=> Win > 1