Re: Herezje

Autor: Wojciech Gazda (gazda_at_fema.krakow.pl)
Data: Sun 18 Jul 1999 - 12:45:44 MET DST

KYNA wrote:

> tu i ja mialem problem..kupoilem przez posrednictwo dwoch osob w
> niemcowie...i nie zaplacilem jak do tej pory... :)))
>
> pytalem w kilku sklepach blaszakowskich jak i w applowskich ale troche
> dziwnie sie czuje jak kolejny sprzedawca mnie olewa wskazujac wyrzszosc
> MILIONOW!!!! aplikacyj na winde...(buuullleeee...chyba sie...)
>
> to tyle..

        Wyższość to on sobie może wykazywać. Problem tylko w tym, że taki jeden
z drugim "znawca" nigdy nie widział możliwości pożądnego systemu
operacyjnego. Dla takiego Windows to wyrocznia. Zawieszanie eię sytemu
to normalka. BTW czy wiecie że każda wersja Windows to w zasadzie trial?
No tak, bo co miesiąc trzeba reinstalować :-D Możesz w ten sposób dawać
takim "łebkom" odpór.
        Pisząc o Be-Osie i mając zamiar przejścia z programowaniem na niego,
liczę się z tym, że nie będzę tonął w aplikacjach. Mam zamiar bawić się
w pisanie ich (może z kimś kto by do mnie dołączył ;-)) Zresztą czy na
OS/2 jest tak dużo programów dla SOHO? Wcale nie, a mimo te ładnych parę
lat jakoś z OS/2 wytrzymaliśmy ;-))
        Po drugie jeszcze długo czy to używając Linuxa, OS/2 czy Be trzeba
będzie na dysku trzymać balast w postaci Windoze 98 (lub 2000).

--
Wojciech Gazda
/* Asua programmers - http://www.asua.org.pl           */