Re: Przewidywane problemy z serwerem WWW teamu

Autor: Leszek Gerwatowski (bigl_at_cs.tg.com.pl)
Data: Tue 13 Jul 1999 - 18:09:39 MET DST

In article <378A572E.4163_at_avalon.wbc.lublin.pl>, Grzegorz Szyszlo wrote:

>Najwazniejsze ze jesli sie komus pogorszy to naprawde niewiele.
>W tej chwili jest taka dosyc ciekawa sytuacja. NASK jest finansowany
>przez KBN. ale KBN rownolegle finansuje teraz siec POL-34.
>to jest 34kb/s na miedzymiastowej, a nie to co oferuje nask
>czyli 2kb/s. problem w tym ze POL-34 jest calkowicie niekomercyjne.
>mozna tam wpuscic uczelnie i szkoly, i na tym koniec.
>TPSA tez ma dosyc dobrze rozwinieta siec. paradoksem jest to,
>ze NASK dzierzawi lacza cyfrowe od ..... TPSA. ciekawe nie?

Niespecjalnie mówiąc szczerze. ;-) Wszystko wynika z kulawego polskiego
monopolistycznego prawa. A wedle tego prawa to nawet jak byś sobie położył
prywatnie kabel z punktu A do B (żeby uogólnić :-)) to jeśli jest on używany do
celów komunikacyjnych (a zwłaszcza komunikacji publicznej) to automatycznie
staje się własnością TP S.A. i możesz go sobie co najwyżej za pewną opłatę
podzierżawić. To jest dopiero cyrk! :-(((

--
|Leszek Gerwatowski|    _/_|_\
"Don't fix it if it isn't broken"