Re: OS/2 a LAN

Autor: Grzegorz Szyszlo (znik_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Mon 12 Jul 1999 - 22:31:44 MET DST

Jan Stożek wrote:

> Cześć,
>
> Właśnie założyłem do kompka jakieś starocie Compeksa. Po dłuższych
> bojach z nie do końca kompletną dokumentacją ustawiłem mu emulację
> NE2000 (to akurat było opisane),

pewnie zainstalowales driver NE2000 Eagle Technology.
powiem ci ze to wielki BLAD. byle wieksze obciazenie na karcie i
komputer
sie wiesza. lepiej znajdz w sieci WC2000.ZIP i jego zainstaluj.
Ja na tym driverze robie juz ze dwa lata i nie narzekam.
btw. firmowy driver z OS/2 (ten eagle technology) bardzo lubi
wywalac OS/2 jesli jest zainstalowany protokol Novell NetWare.
zas z WC2000 mialem taki problem, ze jak byla przerwa na kablu
koncentrycznym to przy starcie komputer sie "wiesza". w sprawnej sieci
lub na skretce nie ma klopotu.