Re: TCP/IP Configuration

Autor: Grzegorz Szyszlo (znik_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Thu 08 Jul 1999 - 18:49:09 MET DST

Shakuł wrote:

> Jeszcze o coś miałem się zapytać .... a już wiem, czy jak podłączę
> komputer do takiej sieci LAN, ustawie go jako serwer to czy inni
> użytkownicy sieci Internet będą mieli do niego dostęp?

uzytkownicy sieci lokalnej na pewno tak. uzytkownicy internetu nie,
bo jak wnioskuje z twoich poprzednich listow siedzisz za maskarada.
oznacza to tyle ze ty mozesz nawiazywac polaczenia na zewnatrz,
ale z zewnatrz nawiazywanie polaczen jest niemozliwe.

chyba ze ..... na bramce maskaradujacej ustawisz sobie wirtualny
numer IP, i wszystko z tego IP skierujesz na swojego hosta.
pogadaj z adminem, moze cos z tego wyjdzie :)