Re: 3com pci xl

Autor: Bartosz Tomasik (Bart/2) (Bart2_at_asua.org.pl)
Data: Tue 06 Jul 1999 - 21:48:07 MET DST

>W sterownikach do 3c jest dosowy program do testowania karty. Zobacz
>moze on cos podpowie? Cos mi sie zdaje jednak, ze jesli sterownik mowi
>ze karty nie ma, to moze naprawde jej tam nie ma :? A moze jest zle
>ustawiony protocol.ini. Z twojego listu niewiele wynika tak naprawde,
ahm moze nie jasno sie wyrazilem: otoz jak juz odmawialo posluszenstwa,
zastartowalem dos'a i uruchomilem ten program do konfiguracji i wlasnie
on powiedzial ze karty nie ma (jeden przypadek) i ze jest ale nie jest
podpieta (drugi przypadek - starsze dyskietki ze sterownikami..)
 dzis bede sie z tym meczyl jeszcze raz..
 Bart/2 irc:Ihsahn Bart2_at_asua.org.pl
 Asu'a member http://www.asua.org.pl
 TeamOS/2 Polska http://www.teamos2.org.pl