dwa problemy: 1)warpserver 2)3com pci xl

Autor: Bartosz Tomasik (Bart/2) (Bart2_at_asua.org.pl)
Data: Tue 06 Jul 1999 - 04:11:22 MET DST

witam
 oto dwa moje najswiezsze problemy:
1) jak pod warpserverem stworzyc cos co odpowiadaloby sesji dos'owej z
prywatnymi zasobami novella? wiem ze jest cos takiego jak dostep do
aplikacji... i to by bylo ok, ale.. ale osoby ktore to juz probowaly
stwierzily ze i tak trzeba dac acces do innych zasobow... zreszta,jesli
ktos sie czuje specjalista od warpservera, to prosze na privie,
przekaze paleczke kompetentnej osobie, a jesli sie uda stworzyc to co
trzeba wynik wyslemy na liste
2) karty 3com etherlink pci xl... otoz to co one ze mna robia to
!@!#@$$!! w jedym kompueterze wszystko zainstalowalo sie od kopa i
chodzi, za to w drugim qpa.. program konfiguracyjny z dyskietek ze
sterownikami twierdzi ze karty w ogole w komputerze nie ma (?!) za to
drugi, z nieco starsych dyskietek, ze karta owszem jest, ale nie jest
podpieta do sieci (a jest podpieta...) no i jak zmusic to to do pracy?
dawniej wymienialem na jakas inna wolna xl'ke albo iso'wa etherlink III
(te chodza bez zarzutow :)) ale juz mi sie skonczyly wolne karty....
 pOSdrawiam
 Bart/2 irc:Ihsahn Bart2_at_asua.org.pl
 Asu'a member http://www.asua.org.pl
 TeamOS/2 Polska http://www.teamos2.org.pl