Re: wordpro - polskie znaki

Autor: Mariusz Kielpinski (kielpa_at_bydgoszcz.mtl.pl)
Data: Mon 05 Jul 1999 - 09:02:10 MET DST

On Mon, 5 Jul 1999 06:13:33, janb_at_polbox.com (Jan Bie˝kowski) wrote:

> pOsdrowienia
> Panowie
>
> Zainstalowałem Warp 4UK. Dodałem FIX 10 US. Po czym zainstalowałem Lotus Wordpro
> z płyty z aplikacjami z pudełka.
> Niestety w żaden spósób nie mogę w tym edytorze uzyskać polkich znaków. Karta
> grafiki S3 podmieniłem DLL na te wyświetlające
> polkie znaki. Jeżeli ktoś z Was może mi pomóc ...

Mialem podobne zjawisko na Virgu. Prawdopodobnie masz karte 1 MB.
Problem dotyczy programow korzystajacych z api Win32 przeniesionego
do OS/2 czyli rowniez np Netscape. Niestety w moim przypadku post
podobnej do Twojego tresci wsylany na te grupe doczekal sie
jedynie odpowiedzi "ja mam Virge'a i mam dobrze". Tak na serio
zalozylem GRADD bo problem dotyczyl u mnie oryginalnych sterownikow.
Znaki byly ale Gradd doskonaly to nie jest z wielu powodow wiec
sprawe ostatecznie rozwiazalem instalujac w jednym kompie Tseng-a
a w drugim Matroxa, I mam od tego momentu mam upragniony spokuj :))

Tak na marginesie tego listu - okazalo sie ostatnio ze na Rivie mozna
pracowac jedynie z 60 Hz ns sterownikach Gradd. IBM to chyba nie potrafi zrobic
porzadnych sterownikow. Pomijajac gradd na sterowniku OMNI
drukarka KXP 1150 drukuje na 8 (sic!) igach i za zadne skarby
nie mozna jej przekonac do trybu 240x144, Hp 695C tez na OMNI
pozwala na drukowanie kolorem przy wylaczonej tej opcji sterownika itd...
Pozostaje jakies kominowanie sterownikami EPSONA ale to chyba nie o to chodzi.

* Mariusz Kiełpiński -> kielpa_at_bygoszcz.mtl.pl *
* Tech/2 http://www.asua.org.pl/kielpa/ *