Re: Word97 w OS/2 [bylo Re: Kilka pyta od nowicjusza (?)]

Autor: Shakuł (shakul_at_box43.gnet.pl)
Data: Thu 01 Jul 1999 - 15:41:56 MET DST

Adam Płaszczyca napisał(a) w wiadomości: <377B1EB6.FB626BA_at_waw.pdi.net>...

>Zamiast użyć AmiPro lub WordPro97.
>Przy okazji zauważyłem wykształcony wśród użytkowników softu M$ syndrom
>myszkowy - użycie skrótów klawiszowych przekracza ich możliwości.

Z tym syndromem masz świętą racje. Nie chciałbym pokazywać palcami,
ale mój brat, który umie posługiwać się tylko windą (albo i nawet tego nie
umie :) nie uznaje klawiatury. Oczywiście klawiatura spełnia tylko jeden
cel - służy do wprowadzania tekstu. Wielokrotnie użycie skrótu
klawiszowego przyspiesza pracę, ale ludzie (użytkownicy) MS nie
wiedzą i chyba nie dowiedzą się, że można prościej i szybciej nisz
myszką :(

Shakuł