Re: Szukam ksziazki o os/2

Autor: Grzegorz Szyszlo (znik_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Wed 30 Jun 1999 - 19:16:44 MET DST

Lech Wiktor Piotrowski wrote:

> W podreczniku do OS/2 v4 genialnie opisali instalacje i podzial dyskow, ale... nic
> wiecej :) Ale help jest chyba wystarczajacy :)

no to sie przyznaje bez bicia. bardzo dokladnie czytalem firmowy
podrecznik do warp3, do warp4 tylko obejrzalem 5te przez 10te.
i ten z 3jki mi sie b.podobal. np. pisze w nim jak zdezaktywowac haslo
wygaszacza :) sa tez b.szczegolowo omowione poszczegolne opcje,
gdzie i jak klikac zeby cos ustawic itp. caly desktop jest szczegolowo
omowiony.
zreszta podrecznik do 3jki jest jakby 2razy grubszy niz do 4rki,
nie wiem czemu.