Problem z tcp/ip i win98 ...

Autor: Marcin P. Ciaszczyk (ciaszcz_at_micros.micros.com.pl)
Data: Mon 28 Jun 1999 - 20:14:46 MET DST

 Mam maly problem i w zasadzie nie wiem, gdzie tkwi przyczyna - w zlych
sterownikach do karty sieciowej, konfigurajci tcp/ip czy gdzie indziej.

 Sprawa wyglada tak:

  przy probie dostania sie do niektorych adresow (zawsze przy konkretnym
komputerzez win 98 a na razie mialem mozliwosc testowania tylko na jednym)
system mi zwisa i to dokladnie. Dziala CAD, ale tak jakby mial wylaczona
jakakolwiek obsluge - po prostu resetuje system (co z kolei powoduje
chkdsk na poczatku a na 9 gb dysku trwa to chwile).

  system Warp4 + FP5 + TCPIP4.1