Re: Doswiadczenia z bootowalnymi CD

Autor: Leszek Gerwatowski (bigl_at_cs.tg.com.pl)
Data: Fri 25 Jun 1999 - 15:02:46 MET DST

In article <199906232005.WAA09094_at_polonez.man.lodz.pl>, Lech Wiktor Piotrowski
wrote:
>Czy ktos ma jakies doswiadczenia z tworzeniem bootowalnych CD OeSa? Bo
>chetnbie bym sobie zrobil:
>
>1. Kopie obecnego systemu na CD (bootowalna)
>2. Skopiowal Oryginalny CD Warpa tak, zeby dalo sie z niego botowac i od razu
>instalowac...

Jesli tylko da sie upchnac wersje startujaca na dyskietce 2.88MB (trzeba miec
taka stacje i zrobic tak mala wersje startujaca, co zwlaszcza w punkcie 2 moze
byc trudne) i potem zrzucic do pliku obraz takiej dyskietki to z reszta nie
powinno byc problemu. Butowalne CD robiłem nie raz (tyle że z Linuxem a tam nie
ma problemu z tą dyskietkowością).

--
|Leszek Gerwatowski|    _/_|_\
"Don't fix it if it isn't broken"