Re: Problem z instalacj OS/2 ver.3

Autor: Grzegorz Szyszlo (znik_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Tue 22 Jun 1999 - 19:55:24 MET DST

Krzysztof Klajnszmit wrote:

> Jak w temacie.
> Problem polega na tym , że jestem posiadaczem napędu CD firmy
> Goldstar model: CDR-8160B. Niestety przy instalacji nie zostaje on
> rozpoznany
> i ukazuje się komunikat proponujący instalację z dyskietek (nie chce mi się
> instalować systemu z 13 dyskietek :-)
> Co zrobić żeby to poszło z CD ?

juz mnie ktos uprzedzil. twoj CD moze byc samotnym slave na drugim
kanale.
to jest ZLE. ustaw go jako master jesli jest na drugim, chyba ze masz
tam cos jeszcze to tak zostaw.

druga sprawa. twoj cdrom moze nie miec zadnego sterownika.
w czasie instalacji wybierz sterownik CDROM not listed ATAPI,
lub cos w tym stylu. to taki uniwersalny sterownik ktory niestety
oferuje jedynie postawowe funkcje, czyli czytanie danych. i nic wiecej.
prawdopodobnie bedzie dzialac odtwarzanie cd audio, ale niekoniecznie.
probuj szczescia :)

btw. jest jeszcze inna rada. przegrywasz cala instalke na HDD i stamtad
instalujesz. tylko potrzebny byl jakis trik zeby tak sie dalo
zainstalowac,
niestety nie pamietam jaki. w wersji warp4 nie trzeba nic robic,
wystarczy
przegrac i zabootowac z dyskietek, sam wszystko robi jak nalezy.