mpts

Autor: Piotr Pyś (ptysp_at_friko6.onet.pl)
Data: Sun 20 Jun 1999 - 19:26:02 MET DST

Mam problem z mpts.
Zainstalowałem tcpip 4.1 i nowy mpts (zapomnialem który nr) i siec padła
całkowicie. Próbowałem odzyskać starš wersję instalujšc jš od nowa ale
za każdym razem w momencie instalacji był błšd "mpts.exe error".Wycišłem
jeszcze
z dysku MPTS, IBMLAN, TCPIP i Novella i wszystko z configa ale dalej to
samo.
Co jeszcze trzeba "wywalić" żeby zainstalować protokoły.
OS/2 4 Eng. fix 9 i 10.