Gdzie mozna sciagnac OS/2 4 - Trial

Autor: Mirek_at_delia.pl
Data: Sat 19 Jun 1999 - 10:21:26 MET DST

Witam szanowych grupowiczow ;-)

Jak w naglowku: poszukuje skad mozna sciagnoc OS/2 4
Mam triala OS/2 Warp 3 ale na Celeronie ze zrobionych 2 dyskietek startowych
przy podaniu 2-go dysku "pomiele" i wywala sie blad cos w rejestrach mu sie
nie podoba.

Moze znacie jakiego mirrora ? z ktorego mozna sciagnac wersje okrojona
czasowo ? (mam mozliwosci sciagniecia i calego image CD jesli gdziej jest)

 Na stronie IBM-a szukalem ale jakos nie widze.

Pozdrowka Mirek