Re: Tosmy sie doczekali.

Autor: Lech Wiktor Piotrowski (lewhoo_at_teamos2.org.pl)
Data: Fri 18 Jun 1999 - 17:37:06 MET DST

Mariusz Kielpinski wrote:

> No to jakie sa tak naprawde stosunki z ta redakcja ?
> Pytanie wlasciwie do Lewhoo. Czy naprawde nie
> mozna z nimi nic porzadnie uzgodnic. Mnie
> <przepraszam>cholera </przepraszam> bierze. Co
> wydanie tej gazety to nasz kocik osowy nie dziala jak
> nalezy.

Z dzialaniem kacika - w duzym stopniu nasza wina, ale o tym napisalem w
innym mailu... A stosunki od poczatku byly takie, ze Enter defakto nam
robil laske (przez eu), przez moment spotkalem sie z propozycja pisania
artykulow na CD za pewna oplata, napisalem chyba dwa, troszke
pospiesznie ze wzgledu na problemy z czasem. Kasy nia ma, co bylo
gwozdziem do trumny.... Na pewno cos jeszcze napisze, jak bede mial
czas...

Z drugiej strony sytuacja nie jest az tak strasznma, bo jest duze
prawdopodobienstwo, ze Enter np. zgodzilby sie na demo warp4, tylko
trzeba najpierw je znalezc z oficjalnych zrodel (tu sprawa do Adama).