Re: Tosmy sie doczekali.

Autor: Mariusz Kielpinski (kielpa_at_bydgoszcz.mtl.pl)
Data: Fri 18 Jun 1999 - 12:30:09 MET DST

Witam
On Wed, 16 Jun 1999 15:27:00, infokub_at_nw.pp.com.pl (Leszek Kubrak) wrote:

> Wniosek jest bardzo prosty : to pierwszy objaw popularności systemu.

Moze gdzies w USA bo u nas po staremu. Wlasnie kupilem
nr 7 Entera. I co ?. Instaler znowu nie dziala(wiem mozna skopiowac klopot
w tym aby kazdy uzytkownik wiedzial). Opis na plycie to TeamOS/2 i programy
uzytkownikow.(Wiecej uwagi zespol red. Hutny poswiecil np gadzetom do Win).
Linux ma swoj klub na kilku stronach a my co guzik.... z petelka. Nie wiem czy warto
wspominac ale zapomniano o nas kompletnie w dziale ze sterownikami. Nawet do Virge'a
nie bylo.

Zaraz napisze do redakcji dobny liscik z prosba o wyjasnienia i radze to zrobic
kazdemu kto tu jeszce zaglada.

Pozdrawiam

* Mariusz Kiełpiński -> kielpa_at_bygoszcz.mtl.pl *
* Tech/2 http://www.asua.org.pl/kielpa/ *